Woe 22 en 23 aug 2018 we vliegen we naar Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Hetty Leusen - WaarBenJij.nu Woe 22 en 23 aug 2018 we vliegen we naar Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Hetty Leusen - WaarBenJij.nu

Woe 22 en 23 aug 2018 we vliegen we naar Beijing

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

22 Augustus 2018 | China, Peking

Woensdag zijn we op Schiphol afgezet door Moeder Wil en Loes.
Alles liep vlotjes en voordat we het wisten zaten we in het vliegtuig.
QiuQiu riep glunderend naar alle mensen ** we gaan onze broer halen **. Hij heeft er echt zin in! Het is echt een avontuur voor hem, is erg opgewonden en roept naar alle stewardessen.. hallo hallo vliegtuigmensen hallo waij gaan onze broer halen. Ze moesten erg lachen en maakte een praatje met hem.
De vlucht liep voorspoedig en we hebben ook nog een beetje geslapen.
Na het uitstappen de koffers gepakt en naar de uitgang. Daar stond Angela onze gids helemaal van slag....
Ze stond er al 6 uur in de ochtend ze dacht dat we 1 vlucht eerder zouden komen ze was in alle staten en was zo bezorgd om ons.
Na flappen te hebben getapt en met de lift naar boven te hebben genomen stonden we buiten. De warmte sloeg op onze lijf en we zijn snel naar de taxi begeleid. QiuQiu is helemaal gek op Angela en pakte haar bij de hand. Ze is ook een wereldvrouw moet ik zeggen! Ze fixt alles voor je. QiuQiu gooit alle charmes in de strijd bij haar we hebben zo gelachen. Angela zegt wat is hij vrolijk, niet moe van de reis niet huilen zo leuk!
In de auto bespraken we de cadeautjes die we gaan weggeven en ze schiet in de lach, ze zegt o ja ik weet het weer Ivy de vorige gids van vier jaar geleden vertelde mij toen dat jullie wel wisten waar je Chinezen blij mee maakt! Ook komen er. Ook komen er 2 foto’s en 1 filmpje binnen van onze HaiFeng op de whechat van Angela. Ik zeg wij hebben ook whechat zeg ik, o echt zegt Angela dat is fijn kunnen we daarop communiceren.

De sfeer is erg goed en eenmaal aangekomen in het Marriot hotel konden we even gaan rusten. We dachten dat we 1 bed misten maar dat bleek de sofa te zijn. Angela had al een andere kamer geregeld 2x zo groot hahahah maar dat was toch niet nodig vonden we zelf. Het is erg groot met een keuken en een ronde bad in de slaapkamer. Er is ook een zitje, erg gezellig.

In de middag zijn Qiu en ik nog even in bad geweest. Hij zegt.. mama ik ben wel blij dat jij mijn mama bent, ik zeg ik ook!
Mama ik ben blij dat jij mij gekozen hebt... OMGosh Qiu we hebben jou niet gekocht, wij zijn uitgekozen om jou gemogen verzorgen en dat vinden we zo ontzettend fijn!
O dus ik ben gratis! Okay dat klinkt ook niet helemaal prima maar we lachen een beetje en ik zeg kinderen koop je niet lieverd!
De volgende ochtend..
Je moet me wel verzorgen mama..
Daarna ga ik terug..
Ik zeg neehhhh ik ben de forever forever verzorger.. voor altijd .. okay zegt hij.. dan moet je me wel kopen..

  • 24 Augustus 2018 - 08:22

    Henrique Ruijter:

    Ah het eerste berichtje stond er al op! Jullie zijn in het geboorteland van jullie twee zoons! Hoe bijzonder! En wat doet Qiu het goed. Ja zo'n reis maken wel weer vragen los bij kinderen, maar zo fijn dat hij zijn vragen ook stelt en jij daar zo mooi op aan sluit.

    En al weer nieuwe filmpjes van HaiFeng nog even en dan is hij voor altijd bij jullie.

    Jullie zijn alweer een grote stap dichterbij!

    Geniet!

    Groetjes Henrique

Tags: Beijing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Reis van onze 2e zoon in China

Actief sinds 19 Aug. 2018
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 4783

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2018 - 08 September 2018

We vliegen naar China om ons 2e kindje op te halen

Landen bezocht: